Diskuse
Kapitola XLVI. - Železničářská
Děkujeme za pochopení.
R15a25d78k84a 51P10o54k18o29r51n74á
Já musím České dráhy také pochválit .Jezdí na čas, vlaky jsou pohodlné jízda v nich je příjemná. Je smutné co se teď stalo, ale hledat viníka v ministru dopravy není fér. Každý další má na dráze svou zodpovědnost.
Z12d85e47n10ě39k 52M54a56t14u74š43k23a
vlaky jsou pohodlné jízda v nich je příjemná, s tím bych ještě souhlasil.
Ale na čas nejezdí ani náhodou.
Někdy ani nedojedou do cílové stanice.
M62i67r58o51s85l48a16v 51B25u41č49e90k
Za železniční neštěstí nemohu - v té době jsem byl ministrem průmyslu a obchodu - Za šíření viru na karvinsku OKD nemohu - to jsem byl zase ministrem dopravy. Nebohou záchranářku pomluvil a zažaloval mluvčí hejtmanství - dělá si prostě, co chce. Za dluhy ČR nemohu, jasně, to vše Míra Kalousek ...
Naopak, já tvrdím, že "Zdroje jsou" ! Slevy na cestování - jsou investicí, do mých lidí - Mých! ! Stojí to pouze asi 5 mld Kč, (za dobu trvání asi 10 miliard Kč). Že by to bylo lepší do mezd strojvůdců - zabezpečovacích zařízení - do zaměstnanců u železnic? A proč ? Systém je v pořádku, řídí to skvělí lidé ...
To pouze Merkur, na své dráze prošel přímo mezi Sluncem a Zemí - Tak jaksi vyvolal náhody nepřízně. Investovat do rozumností ? ANO, ani náhodou ! Čau lidi
J90a60n 84R70á96ž
Za vše může ministr dopravy.
a) Je tam za ANO
b) Do funkce ho jmenoval Babiš
c) Nenadává na Zemana
d) Je natolik inteligentní, že ignoruje výzvy k demisi
Měl by být popraven.
PS. Trať do Kolína je i podle vedení SŽ nejzabezpečenějším traťovým úsekem u nás.Podle dodavatele systém zaručuje, že i když může strojvedoucí pokračovat po signálu červeným světlem (na železnici prý neplatí vždy červená jako znamení stůj, což mne překvapilo) , nemůže vlak jet rychleji jak cca40km/hod., jinak ho systém automaticky zabrzdí - prý!!. Bourající vlak u Českého Brodu jel podle dostupných informací rychlostí cca 80km/hod. Tedy systém selhal a podle logiky ručení za kvalitu a funkčnost sytému, by měl nést odpovědnost dodavatel.
Ovšem po zkušenostech s vyšetřováním havárie u Studénky, se odpovědnost zřejmě svede na mrtvého, než aby se pohnán k odpovědnosti dodavatel údajně nejbezpečnějšího systému, který jak se ukazuje, tak bezpečný není.
Létání balónem i cestování letadlem se ukazuje bezpečnější než cestování po naší železnici. Ale za to Havlíček opravdu nemůže.
P29e44t31r 33K21o20r62e14c62k30y
Tak pak je to skutečně chyba v systému a dodavatel by to měl dovysvětlit,resp. nést odpovědnost. No a že pro mnohé lidi za vše může šéf resortu, je zde oblíbený slogan, je to přece jednoduché určení pachatele...
- Počet článků 489
- Celková karma 25,40
- Průměrná čtenost 720x
„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“
Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.