Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Já musím České dráhy také pochválit .Jezdí na čas, vlaky jsou pohodlné jízda v nich je příjemná. Je smutné co se teď stalo, ale hledat viníka v ministru dopravy není fér. Každý další má na dráze svou zodpovědnost.

3 0
možnosti
Foto

vlaky jsou pohodlné jízda v nich je příjemná, s tím bych ještě souhlasil.

Ale na čas nejezdí ani náhodou.

Někdy ani nedojedou do cílové stanice.

1 0
možnosti

Za železniční neštěstí nemohu - v té době jsem byl ministrem průmyslu a obchodu - Za šíření viru na karvinsku OKD nemohu - to jsem byl zase ministrem dopravy. Nebohou záchranářku pomluvil a zažaloval mluvčí hejtmanství - dělá si prostě, co chce. Za dluhy ČR nemohu, jasně, to vše Míra Kalousek ...

Naopak, já tvrdím, že "Zdroje jsou" ! Slevy na cestování - jsou investicí, do mých lidí - Mých! ! Stojí to pouze asi 5 mld Kč, (za dobu trvání asi 10 miliard Kč). Že by to bylo lepší do mezd strojvůdců - zabezpečovacích zařízení - do zaměstnanců u železnic? A proč ? Systém je v pořádku, řídí to skvělí lidé ...

To pouze Merkur, na své dráze prošel přímo mezi Sluncem a Zemí - Tak jaksi vyvolal náhody nepřízně. Investovat do rozumností ? ANO, ani náhodou ! Čau lidi :-)

2 1
možnosti

J90a60n 84R70á96ž

16. 7. 2020 16:28

Za vše může ministr dopravy.

a) Je tam za ANO

b) Do funkce ho jmenoval Babiš

c) Nenadává na Zemana

d) Je natolik inteligentní, že ignoruje výzvy k demisi

Měl by být popraven.

PS. Trať do Kolína je i podle vedení SŽ nejzabezpečenějším traťovým úsekem u nás.Podle dodavatele systém zaručuje, že i když může strojvedoucí pokračovat po signálu červeným světlem (na železnici prý neplatí vždy červená jako znamení stůj, což mne překvapilo) , nemůže vlak jet rychleji jak cca40km/hod., jinak ho systém automaticky zabrzdí - prý!!. Bourající vlak u Českého Brodu jel podle dostupných informací rychlostí cca 80km/hod. Tedy systém selhal a podle logiky ručení za kvalitu a funkčnost sytému, by měl nést odpovědnost dodavatel.

Ovšem po zkušenostech s vyšetřováním havárie u Studénky, se odpovědnost zřejmě svede na mrtvého, než aby se pohnán k odpovědnosti dodavatel údajně nejbezpečnějšího systému, který jak se ukazuje, tak bezpečný není.

Létání balónem i cestování letadlem se ukazuje bezpečnější než cestování po naší železnici. Ale za to Havlíček opravdu nemůže.

5 0
možnosti

Tak pak je to skutečně chyba v systému a dodavatel by to měl dovysvětlit,resp. nést odpovědnost. No a že pro mnohé lidi za vše může šéf resortu, je zde oblíbený slogan, je to přece jednoduché určení pachatele...

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik