Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ještě k té covidové potvoře

Ne že bych nečetl všechno o té covidové potvoře. Ne že bych si z toho všeho přečteného do sebe jako houba nenasával všechna fakta a poznatky. Všechny důležité informace. 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Ne že bych nečetl všechno o té covidové potvoře. Ne že bych si z toho všeho přečteného do sebe jako houba nenasával všechna fakta a poznatky. Všechny důležité informace. Tedy relevantní informace týkající se té evropské nákazy. Vynechávám informace typu - kdo odjel do Thajska a koupe se tam v necovidovém prostředí. Nebo na Seychely, nebo někam jinam – víc než daleko.

Tak jsem se dozvěděl, že kdybych byl mladý, štíhlý sportovec, že bych byl na tom podstatně líp. V každém případě asi určitě líp, než když už mám hodně natočeno na tachometru a domácí váha odmítá součinnost s odvoláním na konec stupnice. Určitě neomládnu a určitě nebudu konec té covidové šílenosti vítat štíhlý jako proutek. Jsem smířen s tím, řečeno slovy pana Wericha, že jsem rozsochatý dub. Ostatně neznám případ, kdy by rozsochatý dub přestal být rozsochatý, je zkrátka rozsochatý čím dál tím víc.

Můj případ.

Taky jsem se dozvěděl, že když budu nosit všude tu náhubkovou dvojku, že to bude to pravé ořechové. Tak ji nosím. Samozřejmě doma ne, když bydlím sám. I když v neděli v poledne si ji při sledování OVM možná nasadím, třeba ochrání i před myšlenkovou nákazou.

Chybí mi tolik obvyklé sněhové zpravodajství. Desítky roků v televizních novinách jsem masírován údaji, kolik je kde sněhu. Nyní nic. Přitom mě to zajímá, už jenom proto, že když ho bude hodně, tak se na jaře naplní nejenom naše toky, ale zvedne se i hladina spodní vody. No ale když se nejezdí na sjezdovkách, tak co by to říkali…tak to necháme na příští rok.

Prý kdo může, tak má pracovat doma. Nikde jsem neslyšel o tom, jak mám pracovat já. Už roky dělám jenom co musím. Jsem progresivně soustavně líný a dělám jenom to, co mě baví. I když si zachovávám určitý standart. Ráno se převléknu z pyžama do něčeho civilního. Určitě jsou nějaký ouřadové na tom homeoffisu, kteří klidně ouřadují v pyžamu. To jim neschvaluji.

Také jsem přemýšlel, že bych se měl nechat otestovat. Nebo rovnou oočkovat. To mě ale doktor rozmluvil, že by to mohlo mít vliv na moje zdraví. Prý mám něco s autoimunitou. Přitom jsem nikdy na auto imunní nebyl. A nejsem dodnes. Ale stejně nikam nejezdím, když jsou zavřené ty okresy. Třeba až je otevřou, tak někam vyrazím. Tedy určitě, třeba na nějakou demonstraci. Demonstraci za zákaz požívání netopýrů. Hlavně těch čínských.

Debilně si myslím, že těch demonstrací bude hodně na výběr. Ale ta netopýří, ta by měla být na Staroměstském náměstí s pochodem k Čínskému velvyslanectví.

Autor: Otto Kamm | pátek 5.3.2021 19:42 | karma článku: 19,95 | přečteno: 509x
  • Další články autora

Otto Kamm

Pozadí výroků a skutků dnů dnešních

Dnes bylo oznámeno, že policie odkládá kauzu Vrbětice. Dobrá, dobrá, chápu to tak, že se už nic dalšího nezjistí.

29.4.2024 v 14:59 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Tolik traktorů v ČR není

Jeden, druhý, třetí a třeba ještě mnoho dalších protestů, kdy do hlavního města, později i zcela určitě i do dalších měst vjedou nespokojení zemědělci.

8.3.2024 v 10:14 | Karma: 30,99 | Přečteno: 596x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

A není to málo Antone Pavloviči ???

Současná vládní pětikoalice mírně řečeno zaznamenává určité trhliny v jejich dosud relativně poklidném vládním trápení.

11.2.2024 v 20:14 | Karma: 35,01 | Přečteno: 779x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Potvrzeno, máme neschopného ministra financí

Rozhodnutí Ústavního soudu a odmítnutí zrušení podstatného snížení valorizace důchodu dle receptu vládní garnitury - se dalo čekat.

26.1.2024 v 0:04 | Karma: 37,91 | Přečteno: 869x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Verdikt

Ústavní soud je asi taková pojistka, jako je pojistka pod názvem Senát, neboli Konírna. Ale čert vzal peníze, tedy peníze důchodců.

24.1.2024 v 13:52 | Karma: 39,15 | Přečteno: 1189x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Člověk v tísni poprvé sbírá peníze na Palestince. Hamásu nepůjdou, slibuje

29. dubna 2024  15:35

Největší a nejznámější česká humanitární organizace se odhlodala k bezprecedentnímu kroku. Poprvé...

Exprezident Klaus nepovažuje dvacet let Česka v EU za úspěšné období

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  15:30

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

OBRAZEM: Dvě různá řešení příkladu s cukrovím. Řešte hlavolamy přijímaček

29. dubna 2024  15:28

Na vyhodnocení jednotné přijímací zkoušky budou uchazeči o střední školy a víceletá gymnázia čekat...

Lidé radši vystupovali dřív. Za jízdu v opilosti dostal autobusák podmínku

29. dubna 2024  15:20

Podmínkou potrestal Okresní soud v Lounech šoféra autobusu, který loni v červnu vezl silně opilý...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik