Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Říkám předem, jsem spokojený se vším

Očekávám od podzimu, že krásné prosluněné dny, barevné listí a lehké povívání větru vystřídají mlhy, spadaná všudypřítomná ošklivá hmota spadaného listí a foukání ze strnišť.
Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Očekávám od podzimu, že krásné prosluněné dny, barevné listí a lehké povívání větru vystřídají mlhy, spadaná všudypřítomná ošklivá hmota spadaného listí a foukání ze strnišť. Jsa si toho vědom zkontroluji vždy stav mé domácí lékárničky, neb s podzimem se dostavují různé nepříjemnosti od prosté rýmičky až po kruťáckou chřipku.

Vyrazil jsem koupit jedno balení Paralenu do lékárny. Nedlouhá fronta před lékárnou v covidovém důsledku omezující počet lidí uvnitř lékárny. Chvíli postávám s předpisovou rouškou nasazenou tak, jak nasazena má být. Po chvíli zakupuji jedno balení kýženého léčiva na podzimní chvíle „co kdyby“. Ukazuji klientskou kartičku zákazníka, další kartou platím požadovaný obnos. Odcházím domů.

Počítač pouštím každý den. Ejhle nová zpráva. Konečně si na mou maličkost někdo (že by nějaký potomek, kterému se zastesklo) vzpomněl? Nebyl to potomek, byl to dotaz od té lékárny. Jak jsem prý byl spokojený s nákupem u nich.

Asi jak bych mohl být spokojen, že. Koupil jsem, co jsem potřeboval, lékárna byla čistá, vyvětraná, lékárnice v bílém plášti, cena příznivá. To proboha jim mám psát? Pomůže jim to nějak? Zlepší svoje služby, nebo budou ještě pečlivěji vytírat? Nebo budou se v budoucnu linout lékárnou nejnovější hity pro střední, či starší generaci a v předvánočním čase koledy? Chápu, že se dotazuje automat, ale není to opravdu, ale opravdu zbytečné. Otravující a na nic.

Nedávno jsem si koupil na internetu v jednom e-shopu dvě kazety do tiskárny. Jedna kazeta netiskla, napsal jsem jim, že kazeta netiskne a netiskne a zda ji mám poslat zpátky na reklamaci. Odpověděli promptně, že nemohou se mnou jednat, protože nutně potřebují zaslat fakturu na ty kazety jimi poslané mé osobě. Nechápal jsem, ale nešť. Poslal jsem jim tedy naskenovanou fakturu. Žádná odezva, jen za dva dny přišel od nich mail s dotazem, jak jsem byl spokojený s nákupem u nich. Nevěděl jsem, zda se mám vztekat, nebo tiše brečet.

Kazeta netiskne. Komunikace žádná. Přesto, opravdu jsem spokojený se vším, neptejte se.

Debilně si myslím, že příště, až se zakousnu do rohlíku, tak dostanu mail s dotazem, jak mě chutnalo.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Otto Kamm | úterý 19.10.2021 10:54 | karma článku: 22,51 | přečteno: 390x
  • Další články autora

Otto Kamm

Moje neteř si nepamatuje čísla

Mám neteř. Je senzační. Pracovitá, hezká a milá. Má hezký vztah ke své matce, svému manželovi i ke svým dětem.

8.5.2024 v 1:03 | Karma: 34,60 | Přečteno: 1909x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Důchodce o důchodech, cizincích, a tak vůbec…

Jsem už v důchodu a důchody budoucích důchodů by mi měly být šumafuk. Nějak není. V současné době je doba pobírání důchodů větší než 21,5 roku.

7.5.2024 v 14:16 | Karma: 29,90 | Přečteno: 608x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Pozadí výroků a skutků dnů dnešních

Dnes bylo oznámeno, že policie odkládá kauzu Vrbětice. Dobrá, dobrá, chápu to tak, že se už nic dalšího nezjistí.

29.4.2024 v 14:59 | Karma: 29,64 | Přečteno: 606x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Tolik traktorů v ČR není

Jeden, druhý, třetí a třeba ještě mnoho dalších protestů, kdy do hlavního města, později i zcela určitě i do dalších měst vjedou nespokojení zemědělci.

8.3.2024 v 10:14 | Karma: 31,08 | Přečteno: 611x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

A není to málo Antone Pavloviči ???

Současná vládní pětikoalice mírně řečeno zaznamenává určité trhliny v jejich dosud relativně poklidném vládním trápení.

11.2.2024 v 20:14 | Karma: 35,01 | Přečteno: 797x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

USA pozastavily dodávky bomb Izraeli. Nechtějí krveprolití v Rafáhu

8. května 2024  10:51,  aktualizováno  20:49

Spojené státy odložily plánovanou dodávku munice Izraeli a kvůli jeho operacím v Rafáhu na jihu...

Plat 200 tisíc čistého, k tomu tučné náhrady. Co čeká na nové europoslance

8. května 2024

Premium Poslední měsíc zbývá do voleb do Evropského parlamentu. A českých 675 kandidátů, kteří usilují o...

Monopol skončil. Čínské satelity obsazují orbitu, znepokojují Pentagon

8. května 2024

Čína buduje svou „flotilu“ satelitů v takovém tempu, že Spojené státy ztrácejí svou dominanci ve...

Další útok na politika v Německu. Někdejší primátorku napadli v knihovně

8. května 2024  12:47,  aktualizováno  17:57

Někdejší primátorku Berlína Franzisku Giffeyovou ve středu napadl útočník, těžkým předmětem ji...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 489
  • Celková karma 32,03
  • Průměrná čtenost 720x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik