Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... rozumím příměru, ale enem imbecil by vsadil na "mrtvýho koně"!,- bohužel, jistý promile sa ve společnosti vždycky najde a potem to takhle vypadá!

0 0
možnosti
Foto

Víte o koních totéž, co o lecčems jiném. Žokej si s koněm musí "sednout", to je základ úspěchu. Sám jsem měl sportovního koně 16 let a jezdil jsem skoro denně. Tak vím své. :-P

0 0
možnosti

No od zvířat obecně se dá v mnohém poučit nejen o d koní a mimojiné platí, že žádná smečka si neponechá ve svém čele Idixxxa;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J12a21n 61R81á62ž

15. 8. 2022 14:23

Nedávno jsem četl názor nějakého psychologa, že v čele lidské smečky, aby měla šanci být úspěšná, musí být silný autoritativní chlap. Je to fakt o kterém se mohou vést diskuze, ale to je jediné, co s tím můžeme dělat. Ovšem na trvalé platnosti tohoto faktu žádná diskuze nezmění nic.

Jsem starý člověk a celý můj život provází série potvrzování tohoto faktu.

PS. V jiné konstelaci, než se nachází naše vláda dnes bych jako bookmaker vypsal kurz na odchod Rakušana z vlády 20:1, ale lepidlo, kterým je strach jednak z Babiše a jednak že ztráty prebend, nedovolí rozbít vládní koalici, což by odvolání Rakušana určitě způsobilo. Takže dnes bych tipoval spíš kurz 1:3.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS