Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

L35u27b98o60š 27K34r26i78m73l

11. 8. 2022 14:59

Neznám příčinu požáru, ale protože hodně lidí píše a současně vydává za fakt, že za požár může nedopalek cigarety, tak jsem zakoupil krabičku cigaret pro testování. Hned při prvním testu jsem narazil na zásadní překážku, cigareta bez potahování prakticky ihned zhasla. Dvacet cigaret bylo málo, protože výsledek byl, že jsem nic nepodpálil, ale byl zde i vedlejší efekt, že odložená zavařovačka vedle pokusné plochy jedličí s trávou podpálila. Takže se těším na oficiální závěr vyšetřování.

PS: Jsem nekuřák:-)

0 0
možnosti
Foto

A zkusil jste doutník nebo viržínko?

Já jsem také nekuřák, ale mnohokrát jsem viděl, jak cigareta odložená do popelníku hezky dohořela. :-)

0 0
možnosti

Kdybyste do toho nezamontoval s problémem nesouvisející nákup vojenských letadel (ale to byste musel překročit svůj stín:-)), dalo by se s tímto textem výjimečně souhlasit.

1 0
možnosti
OK

O64t22t60o 19K93a39m29m

11. 8. 2022 15:04

..zrovna nesvítilo sluníčko, tak jsem neměl co překračovat... souvislost je ovšem evidentní...je potřeba koupit to, co je prioritní... není v létě dne, aby v Evropě někde nebyl velký požár...tak ať se koupí unijní letadla...třeba...

2 0
možnosti
LU

Možno by stačilo obstarať hasičskú techniku k vrtulníkom + prenosné bazény.

Slovenský Black Hawk hasí doma a pomáha hasením po celej Európe.

V Česku slovenské vrtulníky počas požiaru použili 1,7 milóna litrov vody.

Vak nesúci umiverzálny Black Hawk 3000 litrov vody, talianske špeciálne lietadlo 6000 litrov vody.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik