Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem s projevem spokojený.

Bál jsem se, že nám premiér poví něco důležitého - třeba že vyhlásil válku Rusku.

Ale dozvěděl jsem se, že za drahotu může Babiš a Putin a že žebračenky budou.

Hurá.

1 0
možnosti

https://blog.echo24.cz/a/SPCCt/vecerni-projev-premiera-fialy-k-narodu--necenzurovana-verze

Jak znám Petra Fialu, tahle verze není až tak daleko od jeho skutečných myšlenek. Jenže v tom jede a nemůže vystoupit.

2 0
možnosti

Perfektní text jako vždy. Pokud mi Pražané budou chtít postavit sochu, tak jedině z bílého mramoru - bude lépe odolávat holubům!

2 1
možnosti

O63t70t70o 43K49a74m86m

25. 6. 2022 0:25

bohužel, nemáte pravdu...bílý mramor holubům vůbec neoddolává, bronz je jistější....

0 0
možnosti

To musela být strašná rána. Kdyby ta sestra tušila, jaké to bude mít následky...

2 1
možnosti

Můj neodborný názor: proslov pana premiéra Fialy byl asi dobrý. Potvrdil to pan expremiér Babiš svojí reakcí.

9 8
možnosti

J71a40n 72D92o15u59š89e53k

23. 6. 2022 22:02

Soudíte lidi podle reakcí jiných? ;-D

3 2
možnosti

..... tak signál to byl bezesporu vohromnej!,- enem snad ta strategická komunikace sa tentokrát nějak moc nevyvedla,- slovy klasika : "bylo to falešné a prázdné",- ..... lidově, žvásty a kecy vo ničem!

13 0
možnosti

Ale na druhou stranu jeho gesta a řeč těla byla úžasná !

;-D

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že jediná pravdivá věta je ta první pod vaší fotkou. A věřím, že se vám ulevilo. Což je nakonec dobře.

5 13
možnosti

Já si zase myslím, že jste právě potvrdil pravdivost poslední věty článku.

5 1
možnosti

Prosté hodnocení průběžného výsledku dosavadní činnosti této vlády, její voliči chápou a tleskají ve stoje a zbytek národa .......

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS