Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přiznám se, že tomu příliš nevěřím. Byznys je vždy něco za něco přibližně stejné důležitosti.

Zatímco Lipavský ležel evidentně v žaludku Zemanovi hodně, Vojtěch je kůň Babiše a Zemanovi je celkem ukradenej. Takže mi nedává moc velký smysl, proč by to měl být pro Zemana obchod Lipavský za Vojtěcha....

0 0
možnosti
ZD

Nevšiml jste si další významné, i když neavizované, změny. Změnilo se datum !!!

0 0
možnosti
KK

Tak to je teda mazec. A pak, že prý vyjednávací schopnosti pana profesora .....:-)

0 0
možnosti
ND

Inu takový je politický svět

Dohody jak z růže květ...

1 0
možnosti
OK

O63t65t71o 76K14a25m14m

19. 1. 2022 20:35

...navíc ještě bylo napsáno, že Schillerová v rozpočtu nechala málo peněz na slevy. Já bloud jsem se domníval, že zbrusu nový rozpočet se nebude odvolávat na ten navržený minulou vládou...

8 0
možnosti
RK

Očividně jste se nikdy na žádném rozpočtu nepodílel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik