Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J11a73n 87R82á64ž

24. 10. 2021 13:05

Obě jmenované jsou potetované a i když nechápu proč má Pekarová-Adamová zrovna tetování v arabštině, tak toto je automaticky nediskvalifikuje od výkonu funkce ve vládě.

U mne obě pro vládní funkce diskvalifikují jiné jejich osobnostní vlastnosti a hlavně to, co říkají, ale to je můj subjektivní názor.

Takže souhlasím s autorem, že jejich odklízení do čela "žvanírny" byl od Fialy dobrý tah.

6 0
možnosti
JL

arabsky? a má tam ALLAH AKBAR?

1 0
možnosti
AT

Ne. Má tam polibte mi (_!_)

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 31,79
  • Průměrná čtenost 723x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik