Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tetovane, odredovanej... a co je, podle Vas, jeste "diskriminujicim" pro vykon politicke funkce

"kdo ma dlouhy vlas, nesmi mezi nas" - to jiste, s ohledem na Vas vek, pamatujete

4 4
možnosti

Pobavilo. To někdy stačí. Vláda bude, soudruzi, řekl by Klement. A ví to i Fiala. Mimochodem, kdyby Zeman zaklepal bačkorama (chodí v nich?), bude se volit - vypadá to,že tam bude generál Pavel, pak nějaký slizoun, dále se mluví o Babišovi (ale ten podle mě skončí na Bahamách), mně se dneska v Otázkách docela líbil razantně vystupující Vystrčil (nomen omen), ale napadl mě i hodný dobrotivý Vondráček, že by mohl zvítězit, byl by to volič hlavně ženských a bab v důchodu. Asi bych volil Vystrčila, vypadá konzistentně, že si něco myslí a to ještě ke všmu řekne!! (co více chtít?) Zatímco Vondráček, při vší úctě, by byl poněkud babišovský. (Nebuďte slušnej!)

1 2
možnosti

Za Vystrčila se dnes už stydí - ta inteligentnější část ODS.

( bohužel, ta inteligentní část členské základny je příliš malá )

;-)

7 0
možnosti

J30a69n 40R96á33ž

24. 10. 2021 13:05

Obě jmenované jsou potetované a i když nechápu proč má Pekarová-Adamová zrovna tetování v arabštině, tak toto je automaticky nediskvalifikuje od výkonu funkce ve vládě.

U mne obě pro vládní funkce diskvalifikují jiné jejich osobnostní vlastnosti a hlavně to, co říkají, ale to je můj subjektivní názor.

Takže souhlasím s autorem, že jejich odklízení do čela "žvanírny" byl od Fialy dobrý tah.

6 0
možnosti

arabsky? a má tam ALLAH AKBAR?

1 0
možnosti

Jsem netušil, že tetování člověka diskvalifikuje z politické aktivity. No, pořád se učím.

1 1
možnosti
Foto

A jestli také z psaní blogů? Pan autor nám místečka, kam se tetuje, raději neukáže. Typoval bych na velmi ošklivý a vulgární obrázek. Vercjak.

0 9
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 34,64
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik