Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Odhoďme stud a naberme kurz sebedůvěry. Naši předkové tak konali a jakých výsledků dosáhli! I T.G.Masafryk varoval před malostí, v počtu obyvatel jsme před několika tzv. "vyspělými" státy Evropy.

0 0
možnosti
IN

Upřímně mě při prohlížení fotek napadlo to samé, že je škoda, že to nějak nesjednotili.

0 0
možnosti
JL

Olympiády už mě nezajímají - přitom jsem čuměl jako kluk snad na všechny disciplíny, i když ty nejnudnější jako pólo nebo table tenis jsem nedával....prostě člověk stárne a moudří.

0 0
možnosti

Zřejmě jste neviděl druhou fotku, kdy prezidentka Čaputová ohromila rudou rouškou stejného materiálu, jako měla šaty. Na té totiž bylo vidět, že roušku vystřihli ze zadní části šatů, což vyšlo najevo, když bodyguardi pozadí prezidentky jednou neuhlídali. Jinak koule se jen vrhá, hází se diskem, ale to Vám bude jistě i nadále fuk.:-)

2 0
možnosti
PV

P60a85v25e38l 48V48é67b18r

31. 7. 2021 8:41

No, a co když byly ty strohé náhubky vyjádřením vztahu k tomuto, sice povinnému, leč diskutabilnímu módnímu doplňku. Někdo poklekává, aby vyjádřil svou rezignaci na slušný svět a my holt nasadíme náhubky z výprodeje, když už je musíme mít...

1 2
možnosti
PV

P81a86v17e43l 53V32é86b98r

31. 7. 2021 8:43

PS. Jsem také debil. Vy jste to zjevně věděl celý život, u mě se toto poznání dostavilo až v době, kdy u jiných přichází moudrost stáří.

0 0
možnosti
JN

J47o76s13e49f 96N15i18k19l

31. 7. 2021 8:31

Klidně se můžete stydět...ale výsledky jsou skvělé, za ty se naši sportovci stydět nemusí...

1 0
možnosti
ND

Do sbírky bych nepřispěla. Šaškárna s rouškama (respirátorama) mě nebere. Očkovaní, denně testovaní sportovci, tedy zdraví lidé...

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 35,74
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik