Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Čtyři roky uplynuly jako voda, nový stavební zákon opět nebude. Jak dlouho ještě budeme čekat?

0 0
možnosti
ZZ

Poslanecká sněmovna 26.5.2021 na své 104. schůzi schválila ve třetím čtení vládní návrh Nového stavebního zákona a poslala jej do Senátu.

1 0
možnosti
ZZ

S novým stavebním zákonem ještě nemám žádné zkušenosti, ale ten starý se už v mnoha případech stal nepoužitelný.

;-(

1 0
možnosti
ND

Je "svatým" právem autora na komentáře pod svými články nereagovat, nebo jen velmi omezeně, jako zde, ale mi to přijde jakobych byla nevítaný host (nejen já), nebo že moje (nejen moje) komenty nestojí ani za bž.

Takže nevím, mám, nemám... :-) :-)

0 0
možnosti
OK

O57t96t94o 56K38a41m60m

29. 5. 2021 6:01

Vážená paní Dubcová,

já si vážím každého čtenáře i každého diskutujícího. Vás snad dvakrát víc, než kohokoliv jiného. Je ale pravdou, že poslední dobou jsem dost otrávený z některých diskusí pod mými výplody. Když se uráží pouze moje osoba, tak mně to nevadí, ale vadí mi, když zavdám k nadávání na jiné osoby. Já uznávám legraci, satiru, pokud jsou to nadávky, tak to nemám rád. Například jsem několikrát řekl, že socani to mají spočítané, že skončí na výspě politického života. Ale nemohu neříct, že se mi líbilo třeba vystoupení paní Maláčové, kdy si myslím, že své postoje dostatečně vysvětlila. Samozřejmě že je to věc názoru, ale označit ji rovnou za blbku, mi připadá trochu v autu. Nehledě k tomu, že se mi už nechce reagovat na tupé nic neříkající souhlasné hýkání a výkřiky lidí bez vlastního názoru, například prezentované paní Jandovou. Někdy jsem zkrátka tak otrávený, že se mi nechce na nic reagovat. Bohužel jen málokdy se v diskuzi objeví skutečné protiargumenty, na nenávistné reakce se reaguje velmi těžko.

Souhlasné názory vždy potěší, takže za ně předem děkuji. Za slušnou diskuzi rovněž.

0 0
možnosti
ND

S tím lze se vším souhlasit, ale také by tam měly být termíny pro úřad do kdy musejí to stavební povolení vydat a jak urychlit soudy v případě obstrukcí některého z účastníků řízení, jinak by se nepostavily ani veřejné záchodky, natož dálnice...

Ale třeba to tam už je.

0 0
možnosti
VB

Skoro už nemám chuť číst jakýkoli český zákon, po 30 letech "právního státu" kvalitu předpisů nelepšíme, viz např. pandemický zákon, který se inspiroval přežitky totality (ty si uchoval u zákon o ochraně veřejného zdraví - svévole ministerstva a hygieniků nařizovat cokoliv bez prokázání převyšujícího zájmu veřejnosti, bez hledání přiměřenosti zásahů do práv občanů). V Praze se neustále stavějí nové nesmyslné budovy na posledních kouscích zeleně, nedodržují se odstupy mezi jednotl. domy - je to Putinova stavební cesta.

3 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 35,74
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik