Diskuse

A je to tady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč jen zmrazit? No něčím se ta sekera musí zacelit......co mě vzalo dech, návrh pirátů na DzN, nevím zda jde o FN , nebo to uniklo z jejich reálného stolku, ale je to síla...

0 0
možnosti

Nevím, co je DzN a FN. Nebaví mě zkratky. Za svůj život jsem jich poznal stovky a nechci si je pamatovat. SČSP, SSM, PO, PS, FS, ÚV, JIS, atd.

0 0
možnosti

Určitě bych nevolila stranu, která by, cituji autora:

"vězni budou pracovat nebo jejich příbuzní budou platit jejich náklady ve vězení od jídla až po náklady na jejich ostrahu"

Jak si zaslouží příbuzní, aby pykaly za člověka, který se provinil a dostal trest? Zač by byli trestáni příbuzní?

Že jsou příbuzní?

Takový manžel, který by byl v trestu za to, že týral ženu a byl zavřený, platila by za něj ta týraná manželka kdyby ve vězení nepracoval?

Nakonec by byly přecpané věznice dlužníky, kteří by platit za vězně nemohli...

Tohle se moc nepovedlo...

1 0
možnosti

O30t78t82o 39K26a64m43m

9. 5. 2021 8:03

Vážená paní Dubcová,

ano, máte pravdu. Měl jsem to specifikovat. Měl jsem na mysli ty případy, kdy trestnou činností byly získány nemalé finanční prostředky, které byly odkloněny do širší rodiny potrestaného. Peníze nelze dohledat, akorát příbuzní mají náhle nové vily, auta a pod.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS