Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Patrně jediný způsob, jak si zachovat zdraví, je jíst, co ti nechutná, pít, co se ti oškliví, a dělat, co se ti nechce (MT).

0 0
možnosti
JS

Vaše příspěvky se mi obvykle zdají zajímavé a přínosné. Ovšem myslím si, že není třeba publikovat každý den.

1 0
možnosti
OK

O86t94t46o 61K34a76m92m

15. 4. 2021 13:01

...no, někdy se mi zdá zbytečné se k něčemu vyjádřit, takže mám i mezery..

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 35,74
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik