Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Jééé, to jsem o něco přišel. Tak to se měli dívat všichni, kdo jsou drogově závislí. Možná by ušetřili dávku, když Vás to tak sjeloR^

1 0
možnosti
VL

Besedu jsem ke své škodě neslyšel,ale dokážu si to představit.Vám karma.

5 0
možnosti
Foto

I32v38o 29C22i58l88i31c38h

11. 4. 2021 19:48

Vy teda dnes jedete lajnu, dnes už druhý (ze tří) článek na toto téma ;-D A moc mne těší, že zrovna Vám právě tohle tolik leží v žaludku R^

4 1
možnosti
OK

O50t52t55o 43K85a51m65m

11. 4. 2021 20:07

jeden je o besedě s TT na Primě

druhý o tiskové besedě po podepsání smlouvy o koalici

třetí o vyjádření bankovního činitele

...nějak mi nepřipadá, že je to na jedno téma...

ale budiž....

2 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik