Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Mám takový pocit, že kdyby kandidoval na prezidenta ,tak bude lepší, než cela sqvadra ze senátu , která se o toto koryto snaží.

0 0
možnosti
JM

Každopádně to je schopný politik. Na rozdíl od té prodavačky párků, která vede Topku dnes. Sice taky umí mluvit, ale nic konkrétního kromě frází pochycených na nějakých školeních ještě neřekla.

5 0
možnosti

Skončí jako prezident této země Zeman. Musí skončit, nemůže zastávat víc než dvě volební období – svých deset let bude mít za sebou. Kalousek (cituji Novinky.cz): „...Nevyloučil ani, že by mohl kandidovat v jiných než sněmovních volbách.“

V jakých?

Když tahle země napodruhé zvolila prezidentem Zemana, komentoval jsem to s tím, že s tímhle pánem bude aspoň sranda. Byla, je a pravděpodobně ještě bude.

I Kalousek při příští prezidentské volbě zastíní rozličné Drahoše. A srandy s ním jako s hradním pánem bude nepoměrně víc než se Zemanem.

Jestli do toho půjde, má můj hlas!

1 0
možnosti
Foto

Odchod do zákulisí neznamená ztrátu vlivu na divadel. scénu, ale ani ztracení se od mikrofonu a kamer, ač ne za kecpultem v panoptiku parlamentu;-)

3 0
možnosti

Mýlíte se v jedné věci - leckdy měl ostrý jazyk, ale neházel špínu. To co říkal na adresu politických konkurentů, byla pravda.

4 0
možnosti
ZD

Politik a pravda.... ? Že se to někomu líbí neznamená, že je to pravda.

2 0
možnosti
JH

J21a86n 40H65a65r61v48a83n

19. 1. 2021 18:49

Ale kdeže, uvidíte ho častěji než doteď - v ČT bude dělat komentátora, teď už na plný úvazek ;-D

3 0
možnosti
Foto

I tak možno;-D Ale jistě, jako dosud, nikdy nezapomene poděkovat za pozvání;-)

1 0
možnosti
ZD

Také mi bude chybět se svými silnými i slabými stránkami. Přesně podle Vaší vševýstižné věty : "

Byly to chvíle, kdy mi byl lidsky blíž, než když házel špínu na ty na druhém břehu.

Zdroj: https://kamm.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=764237

".

2 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 35,75
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik