Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volby už mě nechávají v klidu, přežili jsme kde koho, snad přežijeme i ty další, i když obavy nějaké mám a to sice ty kvóty migrantů...

0 0
možnosti

O62t24t30o 37K15a12m53m

4. 12. 2020 8:53

.... pořád doufám ve šťastnou náhodu v tom, že je na základě kvót přijmeme, ale jim se tu nebude líbit a budou pokračovat dál na Západ...

0 0
možnosti

Na babišovu díru v pokladně bude nadávat ještě několik generací a to nejen politiků, ale hlavně těch, co ty jeho dárečky budou muset zatáhnout.

Nehledě na výsledky voleb, zákony i ústavu bude vládnout Babiš bez důvěry a pak nastoupí Hradní úřednická vláda, těsně před vypakováním Miloše z Lán.

1 1
možnosti

O97t91t20o 55K75a43m32m

4. 12. 2020 8:50

.... nevím, netuším, myslím si, že na úřednickou vládu nedojde. Napíšeme si po volbách!

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik