Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to dobrá úvaha a vůbec ne od věci, protože se to - léta neléta - pochopitelně blíží samo. Nevím jací Piráti doopravdy jsou a hlavně jací budou. V každém případě ale jiní, než ti dosavadní, kteří sem to všelijaké bahno o kterém se zmiňujete zanesli. A dle mého sledování se z opozičních sekýrníků vstupem do vlády stanou na pár let vcelku přijatelní politici. Než je celý státní aparát semele. Přístup ke zdrojům pro sebe a své známé udělá z naprosté většiny chudých a spravedlivých přesný opak. To byla a je ostatně moje motivace zkusit volit "nechutně" bohatého člověka, jako naději na změnu.

0 0
možnosti

Přemýšlela jsem nad vaším kdyby mně bylo o dvacet míň...

Krindáčky ještě že není... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 34,54
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik