Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

A teď budete říkat, "já to říkal". Když měl Moravec nepříjemné otázka na Klause, Kalouska, Nečase, Sobotku a jiné, tak byl borec, nyní je to třídní nepřítel a co se změnilo, jen má nepříjemné dotazy na vašeho milovaného vůdce. No jo, láska je slepá i hluchá, tak snad umí číst.

0 1
možnosti
OK

O88t74t20o 24K76a26m93m

22. 9. 2020 9:47

...ne, ne, třikrát ne, pane Kučero. Pana Moravce si vážím, umí mnohé, co mnozí neumí. Dělal jsem dost dlouho na Vinohradské ulici 12, abych to mohl posoudit. Nepříjemné otázky do pořadů tohoto typu určitě patří. Pan Moravec přestal být borec, když se on sám politicky začal vymezovat ve svých pořadech. Je to jeho jediná, bohužel obrovská a zásadní chyba. Tím se stává z jeho rádoby seriozního a objektivního pořadu pouze žvanírna. A vo tom to je.

Pana Babiše beru jako demokraticky zvoleného vůdce většinou tohoto národa. Až si tento národ zvolí demokraticky jiného vůdce, třeba pana profesora ODS.....a tu možnost má, tak až mu bude pan Moravec, tomu panu profesorovi, házet ze svého osobního přesvědčení klacky pod nohy, tak budu stát za panem profesorem...

Pevně doufám, že Vy umíte taky číst a správně jste pochopil jádro pudla...Přál bych Vám to.

0 0
možnosti
ND

Za mě - popsal jste to dobře taky to tak vidím jen bych opravila tintilinti na tintily vantily a fufne na šušně. :-)

0 0
možnosti
OK

O58t32t77o 84K62a33m42m

22. 9. 2020 9:51

...mám pocit, že tak se tomu říkalo před plyšákem...nová doba, chce nové názvy oběživa...za nás byla největší jednotka talíř, nyní mega. Takže nová doba, nové názvy...!!!!Musíme si zvyknout..!!!

Hezký den a rád jsem viděl opět Vaše foto. To Vám říká Otto.

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 33,00
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik