Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kapitola XLV. - Polarita názorů

Prý je invazivní ten psík mývalovitý. Vždycky jsem si myslel, že ten psík mývalovitý je ten mýval, kterého milovaly moje děti. Samozřejmě, že milovaly toho plyšáka. 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.  

Miluji přírodu. Není se co divit. Přírodu miluje kde kdo. Když se dočtu něco, co bych četl častěji nerad, tak jsem z toho smutný. A když se dočtu o něčem z přírody z čeho jsem smutný, tak jsem z toho smutný mnohem víc.

Prý je invazivní ten psík mývalovitý. Vždycky jsem si myslel, že ten psík mývalovitý je ten mýval, kterého milovaly moje děti. Samozřejmě, že milovaly toho plyšáka. Koupil jsem jim ho, aby se rády myly. A čistily si zuby. A nyní čtu, že je nežádoucí. Tedy ten psík mývalovitý i ten mýval jako takový. Že se nejedná o stejný invazivní typ jsem se dočetl u tetičky Wiky. I když strejdovi Gůglovi je to jedno a má stejné obrázky nestejného druhu. A to ten jeden invazista přišel z Ruska, druhý z Ameriky. A to je na pováženou. Nejde to přejít jenom tak. Mělo by se říct zcela jasně, který je víc na pováženou a který by se měl častěji střílet. A který je míň na pováženou a ten, že by se střílel jenom někdy. A mělo by se zdůraznit, i z které země je ten který. Aby se mohli zformovat příznivci toho a nepřátelé onoho. 

Tak jak to děláme už od nepaměti. Jmenuje se to polarita názorů. Že ty názory jsou v podstatě invazivní, už nikomu nevadí. 

Mně ano, ale já jsem debil.

 

Psík mývalovitý vs. mýval

 

Autor: Otto Kamm | středa 15.7.2020 9:12 | karma článku: 8,64 | přečteno: 196x
  • Další články autora

Otto Kamm

Tolik traktorů v ČR není

Jeden, druhý, třetí a třeba ještě mnoho dalších protestů, kdy do hlavního města, později i zcela určitě i do dalších měst vjedou nespokojení zemědělci.

8.3.2024 v 10:14 | Karma: 30,99 | Přečteno: 596x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

A není to málo Antone Pavloviči ???

Současná vládní pětikoalice mírně řečeno zaznamenává určité trhliny v jejich dosud relativně poklidném vládním trápení.

11.2.2024 v 20:14 | Karma: 35,01 | Přečteno: 778x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Potvrzeno, máme neschopného ministra financí

Rozhodnutí Ústavního soudu a odmítnutí zrušení podstatného snížení valorizace důchodu dle receptu vládní garnitury - se dalo čekat.

26.1.2024 v 0:04 | Karma: 37,91 | Přečteno: 869x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Verdikt

Ústavní soud je asi taková pojistka, jako je pojistka pod názvem Senát, neboli Konírna. Ale čert vzal peníze, tedy peníze důchodců.

24.1.2024 v 13:52 | Karma: 39,15 | Přečteno: 1189x | Diskuse| Politika

Otto Kamm

Zadarmo pochválím

Osobní vyznání obdivu k nevšední politické osobnosti s již nyní velkým politickým přesahem do našeho života.

18.1.2024 v 3:58 | Karma: 29,72 | Přečteno: 529x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 486
  • Celková karma 34,64
  • Průměrná čtenost 725x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik