Kapitola XXXVII. - Jen debil? Nebo, nedej Bože, víc?...

7. 07. 2020 16:43:45
Jedna, doufejme spřízněná duše mi v diskusi na Blogu iDnes napsala, proč o sobě tvrdím, že jsem debil, když debil nejsem.

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Jedna, doufejme spřízněná duše mi v diskusi na Blogu iDnes napsala, proč o sobě tvrdím, že jsem debil, když debil nejsem.

Na první pohled je to potěšitelné konstatování. Když se nad tím ale zamyslím, tak taky mohu být ještě něco mnohem horšího, než jen debil - a debilita tím pádem je pro mou osobu nedostižnou výšinou výdobytku lidského ducha.

Miluji sdělovací prostředky, slouží k obohacení mého obzoru. Zajímá mě, co si o tom či onom myslí jiní lidé, abych mohl porovnat, co si o tom či onom myslím já. Pustil jsem si pravidelný pořad "Jak to vidí" zrovna když povídal (jak to vidí) Tomáš Kraus, tajemník Federace židovských obcí v ČR.

Domníval jsem se, doufal jsem, předpokládal jsem, že se dozvím, jak je to s chystaným záměrem Izraele ohledně zabrání dalšího území obývaného Palestinci; a jaký on má na to názor. To abych si ujasnil ten svůj, v jehož rámci jsem zmítán pochynostmi, že roky jsme podporovali - i z mých daní - izraelský národ případně nadšeně vítali slintajícího Arafata s kuchyňskou utěrkou na hlavě na letišti původně nazývaným Ruzyňským.

Kdy vím, počínaje rokem 1968, že vlézt někomu do zahrádky a zůstat tam, je ošklivé. Tak jsem si to chtěl tak nějak srovnat v těch mých závitech, co jako.

Místo toho jsem se dozvěděl, že filmy o Vinnetouovi byly filmy tvrdě béčkovými a že bez hudby a jugoslavské krajiny (rozuměj chorvatská Plitvická jezera) by nebyly ke koukání a že Jan Hus je malován, sochán, podle vzhledu významného člena židovského národa.

Ach jo, smůla, budu muset poslouchat i příští dny, když se chci něco dozvědět. Nebo zůstanu čím jsem - a to debilem.

Autor: Otto Kamm | úterý 7.7.2020 16:43 | karma článku: 11.50 | přečteno: 286x

Další články blogera

Otto Kamm

Tolik traktorů v ČR není

Jeden, druhý, třetí a třeba ještě mnoho dalších protestů, kdy do hlavního města, později i zcela určitě i do dalších měst vjedou nespokojení zemědělci.

8.3.2024 v 10:14 | Karma článku: 30.84 | Přečteno: 593 | Diskuse

Otto Kamm

A není to málo Antone Pavloviči ???

Současná vládní pětikoalice mírně řečeno zaznamenává určité trhliny v jejich dosud relativně poklidném vládním trápení.

11.2.2024 v 20:14 | Karma článku: 34.91 | Přečteno: 775 | Diskuse

Otto Kamm

Potvrzeno, máme neschopného ministra financí

Rozhodnutí Ústavního soudu a odmítnutí zrušení podstatného snížení valorizace důchodu dle receptu vládní garnitury - se dalo čekat.

26.1.2024 v 0:04 | Karma článku: 37.85 | Přečteno: 858 | Diskuse

Otto Kamm

Verdikt

Ústavní soud je asi taková pojistka, jako je pojistka pod názvem Senát, neboli Konírna. Ale čert vzal peníze, tedy peníze důchodců.

24.1.2024 v 13:52 | Karma článku: 39.15 | Přečteno: 1187 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Ladislav Pokorný

Kateřina Konečná nechtíc prozradila, že dnešní komunistické názory jsou naprosto nelidské

O tom, že se komunisté nepolepšili a že jsou pátou kolonou putinovského Ruska, víme už dlouho. Ale že komunisté dnes vyhánějí demokratické politiky z televizních studií, otřáslo námi všemi. Kde se nová komunistická zvůle zastaví?

19.3.2024 v 0:59 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 71 | Diskuse

Eva Kislingerová

Budeme válčit se Slovenskem?

Z vyjádření některých politiků může nezúčastněný pozorovat nabýt dojmu, že diplomatické vztahy se Slovenskem jsou na bodu mrazu. Z médií to vypadá, že válka začíná a u Hodonína bude tanková bitva.

18.3.2024 v 13:24 | Karma článku: 20.99 | Přečteno: 470 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak s Babišem dohnat a předehnat ne Západ, ale Putinovo Rusko?

Západ se nám rozpadá před očima. Zato Rusko doslova vzkvétá. S doháněním Západu je konec, teď už nám zbývá, než jen dohánět a předhánět Rusko...

18.3.2024 v 11:15 | Karma článku: 18.04 | Přečteno: 223 | Diskuse

Jiří Turner

Tomáš Klus, Tomáš Halík a jiní „pomatenci“

Co intelektuál, to antisemita a nepřítel Izraele a FF UK jako líheň „hamásníků“. A pak tu máme ty naše angažované umělce, jako je Klus. Emoce, které vyvolává palestinsko-izraelský konflikt, už asi mnohým trochu zatemňují mozek.

18.3.2024 v 11:05 | Karma článku: 29.06 | Přečteno: 4694 | Diskuse

Petr Šindelář

Jurečka bez změn v zákonech a ústavě touží zvýšit zaměstnanost!

Na pomoc si vzal počítače a na výběr vzdělávacích kurzů zavedl e-shop. Nárok na dávky chce ztížit a zájem o práci na venkově naopak zvýšit. Premiér ale tvrdí, že 2 miliardy korun ve prospěch venkova nevydá a státní rozpočet...

18.3.2024 v 9:52 | Karma článku: 11.85 | Přečteno: 221 | Diskuse
Počet článků 486 Celková karma 35.93 Průměrná čtenost 724

Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí

Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě nedávno dala definovat...